Všeobecne obchodní podmínky

1. Předmět obchodních podmínek

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem (dále jen "Provozovatel") a zákazníkem (dále jen "Zákazník") při objednávání, dodávce a poskytování produktů a služeb nabízených Provozovatelem prostřednictvím internetové platformy (dále jen "Platforma").

2. Provozovatel

Provozovatelem Platformy je společnost DeliBib s.r.o., se sídlem Soukenická 1091/16, IČO: 21857423, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka C 407546/MSPH. Kontaktní e-mail:info@delibib.cz. Telefon: 603 40 60 60. Platforma: www.delibib.cz

3. Objednávka

3.1. Zákazník může provést objednávku prostřednictvím Platformy po přihlášení ke svému účtu nebo jako host.

3.2. Objednávka je považována za potvrzenou po obdržení potvrzovacího e-mailu od Provozovatele.

3.3. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku z důvodů nedostupnosti zboží, technických problémů nebo jiných závažných důvodů.

4. Platební podmínky

4.1. Ceny produktů a služeb jsou uvedeny na Platformě včetně DPH.

4.2. Platba může být provedena online platební kartou, bankovním převodem nebo jinými způsoby uvedenými na Platformě.

4.3. V případě neúspěšné platby má Provozovatel právo objednávku zrušit.

5. Dodávka a převzetí

5.1. Provozovatel zajistí dodání objednaného zboží na adresu uvedenou Zákazníkem nebo na předem dohodnuté výdejní místo.

5.2. Termín dodání je uveden v potvrzení objednávky a může být ovlivněn dostupností zboží a logistickými podmínkami.

5.3. Zákazník je povinen převzít zboží v dohodnutém termínu a zkontrolovat jeho stav.

5.4. V případě zjevných vad zboží je Zákazník povinen tuto skutečnost oznámit Provozovateli bez zbytečného odkladu.

6. Právo na odstoupení od smlouvy

6.1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, pokud zboží není specificky upraveno na přání Zákazníka.

6.2. Pro odstoupení je nutné vyplnit formulář dostupný na Platformě a odeslat jej společně s vráceným zbožím.

6.3. Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

6.4. Zákazník bere na vědomí, že v případě potravinářských produktů a jiných rychle se kazících nebo hygienicky balených produktů není možné odstoupení od smlouvy, pokud byl obal porušen.

7. Reklamace a odpovědnost

7.1. Provozovatel odpovídá za vady zboží dle platného právního řádu.

7.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Reklamaci je možné podat písemně prostřednictvím e-mailu nebo osobně na adrese Provozovatele.

7.3. V případě oprávněné reklamace má Zákazník nárok na nápravu výměnou zboží, opravou nebo vrácením peněz.

7.4. Provozovatel nenese odpovědnost za vady způsobené nesprávným skladováním nebo manipulací ze strany Zákazníka.

7.5. Reklamační řízení bude zahájeno do 3 pracovních dnů od přijetí reklamace a vyřízeno nejpozději do 30 dnů.

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.

8.2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí dostupných na Platformě.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na Platformě.

9.2. Provozovatel si vyhrazuje právo Podmínky kdykoliv změnit. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na Platformě.